FANDOM

Aiko Hike

Aiko Hike

Profil
Data urodzenia 2 stycznia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 30 lat (nie żyje)
Klasyfikacja Sensor
Typy Natury Uwolnienie Ziemi Uwolnienie Ziemi
Drużyna Drużyna 8
Oddział Obrony Krajów Sojuszniczych Hasugakure
Drużyna Tropicieli z Sojuszu YuHasu
Zajęcie Hikarikage
Przynależność Hasugakure Symbol Hasugakure
Rodzina Hidan (mąż)
Utau Hike (córka)
Nagisa Komine (przybrana matka)
Ranga
Ranga Ninja Kage

Aiko Hike to kunoichi z Hasugakure. Była Drugim Hikarigake. Miłością jej życia był Hidan, córką zaś jest Utau Hike.

OsobowośćEdytuj

Aiko znana była raczej jako spokojna dziewczyna o wiecznie uśmiechniętym wyrazie twarzy. Nigdy nie była na nikogo zła, nigdy nie czuła też nienawiści. W przeciwieństwie do Hidana potrafiła wybaczyć innym, dzięki czemu ona i Hidan zbliżyli się do siebie po odejściu przez niego z Akatsuki. Była troskliwa i nigdy nie zapominała o innych. Niosła im pomoc i rozumiała każdą ich decyzję, nawet kiedy była ona zła. Wiedziała co oznacza strata kogoś bliskiego, chociaż jak sama przyznała nigdy tego nie doświadczyła.

ReligiaEdytuj

W przeciwieństwie do jej męża, Aiko nie wyznawała religii Jashin. Była raczej chrześcijanką. Początkowo była bardzo pobożna i religijna. Zawsze uczęszczała w świętah kościelnych i starała się unikać grzechów, jednakże kiedyś musiało się to skończyć. Jej religijność przestała być tak wielka po tym, jak tylko została kunoichi. Nie miała czasu na spędzanie czasu w kościele ze względu na jej misje i zebrania.

EkwipunekEdytuj

HistoriaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki