FANDOM

Alan Hyūga

Alan Hyuuga.jpg

Profil
Data urodzenia 11 marca
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 22 lata
Wzrost 177.4 cm
Waga 57 kg
Grupa krwi AB Rh+
Kekkei Genkai Byakugan.pngByakugan
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Ranga S
Klan Klan Hyuuga.pngKlan Hyūga
Typy Natury Uwolnienie Wiatru.pngUwolnienie Wiatru
Uwolnienie Wody.pngUwolnienie Wody
Przynależność Konoha Symbol.pngKonohagakure (dawniej)
Hoshigakure Symbol.pngHoshigakure
Jutsu Mizu ai: Shūtingusutā
Narzędzia Shākuai
Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 5 lat
Wiek zdobycia rangi chūnina 7 lat

Alan Hyūga to jeden z poszukiwanych ninja. Były shinobi Hoshigakure. Urodził się 11 marca, w Konohagakure.

WyglądEdytuj

Alan jest średniego wzrostu mężczyzną, z twarzy przypomina trochę Suigetsu. Ma nieco chłopięce rysy twarzy, a jego cera jest nieco blada. Większość osób na podstawie jego wyglądu stwierdza, że urodził się w Kirigakure, jednakże jest to sprzeczne z prawdą. Ma średnio-bladą cerę. Posiada wąskie oczy otoczone ze wszystkich stron czarnymi rzęsami (podobnie jak w przypadku Gaary i Deidary). Jego oczy charakterystyczne są dla klanu, do którego należy; tęczówki mają lekko fioletową barwę i nie posiadają źrenic. Posiada szerokie usta, podobnie jak Deidara, Suigetsu i Orochimaru. Do drugiego z wspomnianych wcześniej shinobi upodabnia go jeszcze styl ułożenia i długość włosów, różnią się jednak one barwą (Suigetsu posiada je jasno-niebieskie, Alan zaś jasno-fioletowe). Zazwyczaj ubiera się w proste stroje; jeżeli nie ma na sobie munduru Akatsuki, co zdarza się dość często, nosi na sobie czarny bezrękawnik i ciemne spodnie w stylu arabskim.

OsobowośćEdytuj

Alan jest nadzwyczajnie pobudliwą osobą, z charakteru naprawdę podobny jest do Naruto Uzumakiego. Zawsze oskarża o wszystko pierwszy mocno przy tym wrzeszcząc. Jest więc to hałaśliwa osoba. Ponadto, zdaje się mieć narcystyczny charakter, chwaląc się wszystkim i mówiąc, jaki to jest we wszystkim najlepszy. Najprawdopodobniej tak jak Sasuke Uchiha jest myścicielem, czego możemy się jedynie spodziewać. Zdaje się być zamknięty na nowe postacie wkraczające w jego życie nawet z wyprzedzeniem czasowym; przykładem tego jest nieakceptacja przez niego Orihime mimo tego, że jako jeden z pierwszych dowiedział się jeszcze o planie jej przebudzenia/wskrzeszenia, jeszcze przez jego realizacją.

Część PierwszaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

GenjutsuEdytuj

TaijutsuEdytuj

CytatyEdytuj

  • (do Drużyny Timbera i Drużyny Josha) Jestem tu by przyćmić wasz problem z niespodzianką przyszykowaną wam przez Shizu z prośby Sasoriego i samemu przejąć to miano!
  • Nie doceniasz mnie, Nagato...

CiekawostkiEdytuj

  • Podobno spokerwiony jest z Kisame.
  • Waży tyle samo i jest tak samo wysoki jak Suigetsu.
  • Chciałby walczyć z Orihime.
  • Jego ulubionym daniem są wodorosty, nie lubi zaś niczego z ryb.
  • Ukończył 123 oficjalne misje: 7 rangi D, 16 rangi C, 25 rangi B, 62 rangi A oraz 13 rangi S.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki