FANDOM

Eri Yamanaka

Eri Yamanaka.jpg

Profil
Data urodzenia 10 Maja
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 14 lat
Wzrost 178cm
Kekkei Genkai Uwolnienie Błyskawicy.pngUwolnienie Błyskawicy
Przynależność Konoha Symbol.pngKonohagakure
Rodzina Ino Yamanaka (starsza siostra)

Inoichi Yamanaka (Ojciec)

Ranga
Ranga Ninja Chūnin
Wiek ukończenia akademii 13
Wiek zdobycia rangi chūnina 14

Eri Yamanaka należy do Wioski ukrytej w Liściach. Jej  starszą siostrą jest Ino Yamanaka a ojcem Inoichi Yamanaka.

OsobowośćEdytuj

Eri jest dość spokojna osobą. Należy do osób bardzo leniwych i lubi się wymądrzać. Irytuje ją dość hałaśliwe zachowanie Naruto.  Nie znosi Sakury Haruno, ponieważ uważa ja za rywalkę w zdobywaniu coraz większych umiejętności, podczas gdy Sakura nie zwraca na nią najmniejszej uwagi. Nie przepada też za swoją starszą siostrą, Ino która według niej jest zawsze lepiej traktowana. 

HistoriaEdytuj

Nie wiele wiadomo o jej przeszłosci. Wiadomo  że od zawsze nienawidziła swojej starszej siostry. I że ledwo co zdobyła rangę Chūnina. 

UmiejętnościEdytuj

Eri posiada tylko podstawowe umiejętności klanu Yamanaka. Jej siłę można porównać do siły Sakury Haruno zanim stała się medycznym ninja. Jedyna różnicą jest to że Eri ma jakieś techniki.

NinjutsuEdytuj

Używa stylu natury błyskawic. Jak narazie posiada dwa jutsu. Jej jutsu bazują na wygladzie zwierząt i nie tylko.

Ranton: Rairyū jest atakiem stylu błyskawic. Eri fomuje z błyskawic smoka który zieje piorunami. Atak jest możliwy do unikniecia.

Ranton: Raion-ryoku jest atakiem stylu błyskawic. Eri formuje z błyskawic lwa który skacze na przeciwnika zatrzymujac go przy tym by mogła wykonać inne jutsu.

Ranton:kaminari no wana Jest atakiem stylu błyskawic. Eri formuje z błyskawic pułapkę która ma na celu uwięzienie przciwnika.

GenjutsuEdytuj

Jest bardzo słaba w genjutsu. Genjutsu jest jej największa słabością.

TaijutsuEdytuj

Jej podstawowa częścią walki jest taijutsu. 

CiekawostkiEdytuj

  • Nienawidzi swojej siostry.
  • Jest najsłabszą kunoichi w klanie Yamanaka.
  • Używa uwolnienia błyskawicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki