FANDOM

Hanako Uchiha

Hanako Uchiha.jpg

Profil
Data urodzenia 19 Sierpnia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 35 lat (Nie żyje)
Kekkei Genkai Sharingan3.pngSharingan
WsharinganI.pngMangekyō Sharingan
WMsharinganS.pngWieczny Mangekyō Sharingan
Klan Klan Uchiha.png Klan Uchiha
Typy Natury Uwolnienie Wiatru.png Uwolnienie Wiatru
Uwolnienie Ognia.pngUwolnienie Ognia
Uwolnienie Błyskawicy.pngUwolnienie Błyskawicy
Przynależność Konoha Symbol.pngKonohagakure
Kakugakure symbol.pngKakugakure
Rodzina Kin Hikaru (Córka)

Mikoto Uchiha (Siostra)
Sasuke Uchiha (Siostrzeniec)
Itachi Uchiha (Siostrzeniec)

Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 7
Wiek zdobycia rangi chūnina 10

Hanako Uchiha należała do Wioski Ukrytej w Liściach. Z nieznanych powodów opuściła wioskę i zamieszkała w Wiosce Ukrytej w Diamencie.

OsobowośćEdytuj

Hanako była przemiłą i pełna poczucia humoru osobą. Miała mnóstwo przyjaciół zarówno w Wiosce Ukrytej w Diamencie jak i w Liściach. Była zawsze chętna do pomocy. Gdy Kin się narodziła była niezwykle opiekuńcza i troskliwa. Nie znosiła Emekage który kazał jej krzywdzić przyjaciół za np. nieudaną misje.

HistoriaEdytuj

Gdy Hanako była mała zawsze marzyła o staniu się silną kunoichi. Jej marzenie po pewnym czasie stało się rzeczewistoscią. Gdy dorosła opusciła rodzinną wioskę i przeprowadziła sie do Kakugakure. Poznała tam swojego przyszłego męża, który pochodził z klanu Hikaru. Po roku urdziła córkę, Kin. Przez rok jaki była w Kakugakure lepiej poznała Emekage tej wioski i od i razu za nim nie przepadała. Gdy Kin podrosła i poszła na swoja pierwszą misję, której niestety nie udało się wykonać jej, ani jej przyjaciołom, Emekage zmusił ją do krzywdzenia swoich przyjaciół. Gdy Hanako się o tym dowiedziała poszła porozmawiać z Emekage (był to rodzaj sprzeciwu) by przestał zmuszać dzieci do krzywdzenia swoich przyjaciół. Niestety przez ten sprzeciw straciła życie podobnie jak jej mąż rok wcześniej.

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Hanako Uchiha używała głównie stylów natury. Używała ognistych technik klanu Uchiha i nie tylko
. Posiadała uwolnienie ognia, błyskawic i wiatru.

Katon: Moeru Ryū jest atakiem stylu ognia Hanako formowała z ognia smoka. Smok atakował ziejąc ogniem lub piorunami z ogniem . Jeżeli trafiał w przeciwnika przeciwnik od razu umierał.
Ranton:Insutanto Shuriken  jest atakiem stylu błyskawicy. Hanako tworzyła z błyskawicy shuriken którym rzucała.
Fūton: Rōge jest atakiem stylu wiatru. Hanako tworzyła wilka. Który unieruchamiał przeciwnika, a w tym czasie wykonywała inne jutsu.

GenjutsuEdytuj

Hanako Uchicha posiadała wszystkie umiejętnosci klanu Uchiha. Nie była ona mistrzynią genjutsu jak jej córka ale jej umiejetnosci również były bardzo wysokie.

TaijutsuEdytuj

Hanako doskonale opanowała taijuutsu, przez co zwana była mistrzynią taijutsu Kakugakure. Była bardzo wysportowana i pełna energi. Hanako bardzo dużo ćwiczyła by osiagnąć perfekcje. Jej ćwiczenia przyniosły oczekiwany przez nią efekt.

CiekawostkiEdytuj

  • Miała niebieskie oczy które mieszały się z czernią.
  • Lubiała gotować.
  • Nie znosiła Emekage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki