FANDOM

Trudno, zajmę się tym osobiście, ale później wińcie siebie za waszą głupotę. Ja zawsze będę w tej sprawie niewinny.

—Hidan do shinobi z Hasu, gdy ci nie chcieli wykonać jego polecenia

Hidan

Hirbow Hidan

Profil
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek NS - 22 lata
Część I - 39 lat
Wzrost 177,1 cm
Klasyfikacja Ranga S (dawniej)
Poszukiwany Ninja (dawniej)
Zajęcie Hikarigake
Przynależność Yugakure symbol Yugakure (dawniej)
Symbol Akatsuki Akatsukk (dawniej)
Hasugakure Symbol Hasugakure
Partner Kakuzu (dawniej)
Rodzina Utau Hike (córka)
Aiko Hike (żona) (martwa)
Jutsu Jujutsu: Shiji Hyōketsu
Narzędzia Kosa z potrójnym ostrzem
Ranga
Ranga Ninja Kage

Hidan dawniej shinobi z Yugakure i członek Akatsuki, dziś Hikarikage. Sprawuje władzę nad Hasugakure. Jest ojcem Utau Hike.

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

EkwipunekEdytuj

ReligiaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Hidan, jak przystało na członka swojej organizacji, należy do najpotężniejszych shinobi z całego universum anime. Choć sam przyznał, że jest najwolniejszy z całej grupy, nadrabia to innymi walorami.

Nieśmiertelność Edytuj

Podstawową umiejętnością Hidana jest nieśmiertelność, którą otrzymał dzięki różnym eksperymentom w kościele Jashina. Nieśmiertelny był jednak tylko tak długo jak sam zabijał. By jednak ofiara została przyjęta, Hidan musi odprawić rytuał (innym słowy, wykonać technikę - Jujutsu: Shiji Hyōketsu). Żadna, nawet najpoważniejsza rana, nie była w stanie go zabić; kiedy jednak odcięto jego głowę, zostaje unieszkodliwiony, gdyż nie może on kontrolować swego ciała. Właśnie dlatego najlepszym partnerem był dla niego Kakuzu, który dzięki swoim "niciom" był w stanie przyszyć odcięte kończyny Hidana, co tworzyło ich jednym z lepiej zgranych zespołów w Akatsuki.

Umiejętność władania bronią Edytuj

Hidan zaprezentował biegłość w sztuce władania swoją wyjątkową bronią - kosą o trzech ostrzach różnej długości. Umieszczoną na sznurze, zapewniała mu nie tylko atak z bliska, ale pozwalała na rzuty z większej odległości. Ostrza różnej długości powiększają zakres ataku, który ma przede wszystkim służyć do pobrania krwi od przeciwnika, niezbędnej do wykonania rytuału.

Kiedy to zawiedzie, Hidan używa ostrego szpikulca, który służy mu nie tylko to ranienia wrogów, ale mała średnica tej broni pozwala mu na precyzyjne wymierzenie w swój punkt witalny, co prowadzi do natychmiastowej śmierci przeciwnika.

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki