FANDOM

Imori

Imori.jpg

Profil
Data urodzenia 17 kwietnia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 16 lat
Wzrost 161 cm
Waga 44 kg
Grupa krwi AB Rh-
Klasyfikacja Mędrzec
Ranga S
Poszukiwany Ninja
Typy Natury Uwolnienie Ognia.png Uwolnienie Ognia
Przynależność Iwagakure Symbol.png Iwagakure
Symbol Akatsuki.png Akatsuki
Rodzina Deidara (starszy brat)
Ranga
Ranga Ninja Genin
Wiek ukończenia akademii 11 lat

Imori to młodsza siostry Deidary i kunoichi z Iwa należąca do organizacji Akatsuki. W wiosce znana była jako łobuz, którego występki szybko popadały w niepamięć.

OsobowośćEdytuj

Imori jest wulgarną dziewczyną o wysokim poczuciu własnej wartości i pewnym siebie stylu bycia. Dla własnej wygody jest w stanie zniszczyć wszystko co nie tylko stoi jej na drodzę, ale także to, co w przyszłości będzie zagrażało jej spokoju. Mimo tego, że jest jeszcze nastolatką, swoją złością, nienawiścią i chęcią zemsty nie ma sobie równych. Starszyzna wioski opisała jej charakter jako chaotyczny, przez co została wyrzucona z wioski. Zdaje się być zarówno sadystką, jak i masochistką. Nie obchodzą ją inni, dla niej świat mógłby być tylko dla niej.

HistoriaEdytuj

Wiemy zaledwie kilka znaczących faktów na temat jej przyszłości, z resztą dotyczą one zdarzeń sprzed zaledwie kilku dni. Pewnego dnia Tsuchikage wręczył jej list z rozkazem zabicia Deidary i Sasoriego. Ona zaprotestowała mówiąc, że nie mogą (ona i jej traszki) zabić Deidary ze względu na pokrewieństwo krwi. Tsuchikage myśląc, że mówiąc w liczbie mnogiej miała na myśli siebie i Kurotsuchi powiedział, że misję tę wykona bez jego wnuczki. Imori uniosła głos mówiąc, że nie miała na myśli zadufanej w sobie kunoichi, lecz ją i jej "przepiękne" stworzenia. Wtedy do pomieszczenia wchodzi zarówno wspomniana wcześniej dziewczyna jak i największa rywalka siostry Deidary - Nashi Aian. Tsuchikage widząc rudowłosą raduje się w głębi serca i zmusza obydwie dziewczyny do współpracy.

Nashi dowiaduje się o szpiegu dla Akatsuki.jpg

Nashi grozi Imori

Docierają do lasu, gdzie mają "zabić" Deidarę i Sasoriego. Rozbijają obóz w miejscu, gdzie jest to możliwe. Wtedy Nashi przykłada blondynce katanę do gardła. Informuje szesnastolatkę, że dowiedziała się o niej i o Akatsuki, wiedziała, że dziewczyna szpieguje dla wrogiej organizacji. Kiedy zdaje się, że jest to już koniec niezdemaskowanej jak dotąd Imori, następuje nagły zwrot akcji. Szesnastolatce udaje się wyrwać z zasadzki i przyzwać olbrzymią traszkę Mizurai. Pewna, że jest to traszka wodna Nashi chroni się za pomocą ziemi. Myli się jednak i dowiaduje, że jest to zarówno traszka wodna, jak i traszka błyskawicy. Cały pojedynek kończy się wymazaniem z pamięciu 21-latki faktu o szpiegostwie w Akatsuki.

Dwa dni później Tsuchikage wzywa Imori do siebie. Zdenerwowana martwi się, że chodzi o zawód szpiega. Okazuje się jednak, że zostaje wyrzucona z wioski jedynie z decyzji starszyzny. Radni wioski uznali, że jej czakra jest zbyt niebezpieczna, a charakter za mocno chaotyczny. Potem Imori dołącza do Akatsuki, gdzie poraz pierwszy od pewnego czasu spotyka się z bratem.

FabułaEdytuj

SanrinshaEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Jutsu PrzywołaniaEdytuj

NinjutsuEdytuj

GenjutsuEdytuj

TaijutsuEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Imori nazywa Nashi małointeligentną osobą, co jest niezgodne z prawdą.
  • Chciałaby walczyć z Nashi Aian.
  • Mówi do siebie w liczbie mnogiej, włączając w swoją osobę swoje traszki. Można więc powiedzieć, że ona i jej traszki tworzą jedność.
  • Była szpiegiem dla Akatsuki.
  • Jest najmłodszą, a zarazem najbardziej chaotyczną osobą w Akatsuki.
  • Została wyrzucona z wioski nie z powodu jej szpiegostwa, o którym nikt się nie dowiedział, lecz dlatego, że miała niebiezpieczną czkarę i chaotyczną osobowość, co przeszkadzało nie tyle Tsuchikage, co starszyźnie wioski.
  • Najprawdopodobniej ma jeszcze jednego brata.
  • Jej ulubionym daniem jest dango w słodkiej paście, nie lubi zaś krewetek.
  • Ukończyła zaledwie 50 oficjalnych misji: 0 rangi D, 0 rangi C, 13 rangi B, 27 rangi A i 10 rangi S.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki