FANDOM

Kin Hikaru

Kin Hikaru

Profil
Data urodzenia 11 Marca
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 18 lat
Kekkei Genkai Uwolnienie DiamentuUwolnienie Diamentu

Uwolnienie WybuchuUwolnienie Wybuchu
Sharingan3Sharingan
WsharinganIMangekyō Sharingan
WMsharinganSWieczny Mangekyō Sharingan

Ogoniasta Bestia Oirebun
Jinchūriki Jinchūriki Jedynasto Ogoniastego
Klasyfikacja Ranga S
Medyczny Ninja
Poszukiwany Ninja
Typy Natury Uwolnienie DiamentuUwolnienie Diamentu
Uwolnienie WybuchuUwolnienie Wybuchu
Uwolnienie WodyUwolnienie Wody
Uwolnienie OgniaUwolnienie Ognia
Uwolnienie Wiatru Uwolnienie Wiatru
Uwolnienie BłyskawicyUwolnienie Błyskawicy
Przynależność Kakugakure symbolKakugakure
Symbol AkatsukiAkatsuki
Rodzina Hanako Uchiha (Matka)

Mikoto Uchiha (Ciocia)
Itachi Uchiha (Brat)
Sasuke Uchiha (Brat)

Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 4
Wiek zdobycia rangi chūnina 7

Kin Hikaru należała do Wioski Ukrytej w Diamencie. Jest Jinchūriki Jedynastoogoniastego.

OsobowośćEdytuj

Kin jest miłą osobą pełną poczucia humoru. Jeżeli się zdenerwuje (co jest rzadkością) potrafi być groźniejsza od samego przywódcy Akatsuki Paina. Jest zawsze chętna do pomocy. Kin Hikaru jest osobą bardzo nie ufną. Jej przyjaciółką jest Konan. Jedyna osobą potrafiącą ją zdenerwować jest Hidan. Po pewnym czasie jej zachowanie uległo małej zmianie. Stała sie bardziej szalona i zaczęła wygłupiać się bardziej niz kiedykolwiek.

HistoriaEdytuj

Kin Hikaru była kunoichi Kakugakure. Pewnego dnia Kin wraz ze swoją drużyną była na misji która przez nią się nie powiodła. Gdy Kage Kakugakure dowiedział się o tym postanowił wyjąć z niej jedynasto ogoniastego i zapieczetować go w sobie. Kin się na to nie zgodziła więc postanowił zrobić to siłą. Pewnej nocy zakradł sie do jej mieszkania i porwał ją do jaskini w której pieczętowało lub wyjmowało się skąś demony. Jaskinia znajdowała się pod Kakugakure. Kin nie mająca się jak bronić użyła siły medycznej i uderzyła z całej siły w ziemie. Siła była tak wielka że całe Kakugakure było zrównane z ziemią. W tym czasie organizacja Akatsuki przybyła do wioski by ją zniszczyć ku wielkiemu zaskoczenu Akatsuki wioska była zniszczona. Postanowili więc znaleść osobe która zniszczyła wioske po krótkim czasie okazało sie że wioskę zniszczyła Kin. Kin opowiedziała im o całym zdarzeniu. Pain postanowił przyjąć Hikaru do Akatsuki. Po pewnym czasie Kin powróciła do swojej wioski by spotkać sie z Emekage i zapytać sie co stało sie z jej rodzicami okazało sie że kage wioski ukrytej w diamencie zabił jej rodziców poniewaz mu sie sprzeciwili. Kin poprzysiegła zemste na kage. Po czym powróciła do Akatsuki.

Część IEdytuj

Uzumaki NarutoEdytuj

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

Kin używa głównie stylów natury.

Posiada uwolnienie diamentu i wybuchu co najczęściej ze sobą łączy. Kin potrafi uformować z diamentu wszystko zaczynając od ciał martwych, a kończąc na żywych np. motyle, tygrysy lub lwy. Potrafi stworzyć też diamentowe shurikeny.  Jeżeli przeciwnik wpadnie w jej pułapkę z diamentu może się już nie wydostać. Co oznacza pewne zwycięstwo dla Kin. Nie posiada ona wiele jutsu ponieważ najczęściej używa uwolnienia diamentui uwolnienia wybuchu dzieki którym szybciej  pokonuje przeciwnika.

Używa również uwolnienia wody, ognia ,wiatru i błyskawicy.

Katon: Hi no hana jest atakiem stylu ognia. Kin formuje ogień w ogromny kwiat po czym kwiat wystrzeliwuje ogniste pociski które jeżeli trafią w przeciwnika , przeciwnik od razu umiera.

Suiton: Mizu Rangurā jest atakiem stylu wody. Kin formuje z wody węża który owija się wokół przeciwnika w taki sposób by przeciwnik nie miał żadnego dostępu do powietrza.

Daiyamondobenomu no Jutsu jest atakiem uwolnienia diamentu. Kin formuje diament w węża podobnie jak w Mizu Rangurā no Jutsu. Gdy uformuje węża atakuje przeciwnika. Gdy przeciwnik zostanie przez niego ukąszony zamienia się w posąg z diamentu ,Pęka po czym rozsypuje się na miliard kawałków.

Daiyamondo chō supai no jutsu jest to jutsu do przekazywania informacji lub do szpiegowania wrogów. Kin tworzy małego diamentowego motyla który podaża za wrogiem.

Daiyamondoto rappu no jutsu jest atakiem uwolnienia diamentu. Kin z diamentu formuje pułapkę. Jeżeli przciwnik w nią wejdzie zostanie złapany Kin bedzie mogła swobodnie zdobyć od niego informacje.

Ranton: Misairuburittsu jest atakiem uwolnienia błyskawicy. Kin tworzy z błyskawicy pocisk który rzuca w przciwnika. Jeżeli przciwnik zostanie trafiony od razu umiera. Atak ten jest możliwy do uniknięcia.

GenjutsuEdytuj

Kin jest czwartą osobą co do mistrzów genjutsu. Potrafi zapobiec użycia na sobie genjutsu Itachiego i wielu innych osób. Potrafi użyć go tak by złapany w nie przeciwnik nie zorientował się że jest złapany w genjustu.

TaijutsuEdytuj

Najsłabszą stroną Kin jest Taijutsu. Ponieważ nie jest ona na tyle zdolna co w przypadku genjutsu lub ninjutsu.

CiekawostkiEdytuj

  • Denerwuje ją zachowanie Hidana.
  • Chce walczyć z Emekage.
  • Planuje stworzyć kryjówkę Akatsuki całą z diamentu w jaskini pod Kakugakure.
  • Kin ukończyła 199 oficjalnych misji 20 rangi, D 30 rangi, C 40 rangi, B 79 rangi A, 20 rangi S.
  • Chce pomścić śmierć swoich rodziców.
  • Jej matka pochodziła z klanu Uchiha.
  • Jej ojciec pochodzil z nieistniejacego juz klanu Hikaru.
  • Itachi Uchiha jest jej bratem ciotecznym.
  • Sasuke Uchiha jest jej bratem ciotecznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki