FANDOM

Orihime Hana

Orihime Hana.png

Profil
Data urodzenia 17 Kwietnia
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 19 lat
Wzrost 169 cm
Waga 50 kg
Grupa krwi 0 Rh-
Klasyfikacja Ranga S
Poszukiwany Ninja
Klan Klan Hana
Przynależność Konoha Symbol.pngKonohagakure
Symbol Akatsuki.pngAkatsuki
Partner Itachi Uchiha
Kisame Hoshigaki
Rodzina Kiyo Hana (młodsza siostra) (martwa)
Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 4 lata

Orihime Hana jest członkinią organizacji Akatsuki.

OsobowośćEdytuj

Mało wiemy o jej osobowości. Zdaje się być wręcz odpychającą od siebie osobą, która nie ma ochoty tworzyć przyjacirlskich relacji z ludźmi, nie zależnie od ich charakteru i siły. Mimo to w nieznany sposób zapracowała na olbrzymią sympatię u Itachiego i Kisame.

HistoriaEdytuj

Nie znamy szczegółów, a także wiele faktów z historii Orihime. Wiemy, że żyła jeszcze za czasów, kiedy na świecie nie było Konohy i miała młodszą siostrę. Prawdopodobnie przyjaźniła się zarówno z Hashiramą jak i Madarą. Po pewnym czasie od nieznanej śmierci wskrzesiła ją Shizu.

Część PierwszaEdytuj

DwunastoogoniastyEdytuj

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

GenjutsuEdytuj

TaijutsuEdytuj

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedną z głównych członków Akatsuki, choć nie posiada pierścienia.
  • Najbardziej lubi jeść ciastka francuskie z serem i morelami, nie lubi zaś wszelkiego rodzaju mięsa.
  • Tobi opisał ją jako osobę pomiędzy Itachim, a Kisame; nie jest aż tak ponura jak Uchiha, ale nie ma tak wielkiego poczucia humoru jak Hoshigaki.
  • Itachi zwie ją mianem Sora-sama, co może mieć związek z tym, że w jej obecności jest całkowicie szczery.
  • Hobby Orihime to spędzanie czasu z Itachim i Kisame.
  • W jej pokoju znajduje się album ze zdjęciami, w którym znajdują się wszystkie ważniejsze momenty z jej życia, m.in. pierwsze spotkanie z Madarą, pierwsze spotkanie z Hashiramą, założenie Konohy, wstąpienie do Akatsuki oraz założenie trio Itachi-Orihime-Kisame.
  • Chciałaby walczyć z Minato Namikaze oraz Madarą Uchiha.
  • Orihime zwana jest przez Kisame mianem Rekinożercy, gdyż często karze go za złe zachowanie konfiskowaniem Samehady na długi czas, co według Hoshigakiego jest "pożarciem rekina".
  • Mędrzec Sześciu Ścieżek stworzył z jej chakry wszystkie dziesięć ogoniastych bestii, choć ona sama potrafi panować nad 31 bestiami.
  • Jest drugim co do potężności członkiem Akatsuki; wyprzedza ją tylko Kin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki