FANDOM

Timber Namikaze

Timber Namikaze

Profil
Data urodzenia 19 Grudnia
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 21 lat
Wzrost 183 cm
Waga 62 kg
Grupa krwi AB Rh+
Kekkei Genkai Uwolnienie SztormuUwolnienie Sztormu
Ogoniasta Bestia Sanrinsha
Jinchūriki Jinchūriki Trzygłowej Bestii
Typy Natury Uwolnienie SztormuUwolnienie Sztormu
Uwolnienie WiatruUwolnienie Wiatru
Uwolnienie OgniaUwolnienie Ognia
Uwolnienie ZiemiUwolnienie Ziemi
Drużyna Drużyna Seiki
Drużyna Timbera
Przynależność Konoha SymbolKonohagakure
Rodzina Josh Namikaze (brat bliźniak)
Minato Namikaze (stryj)
Kushina Uzumaki (stryjenka)
Naruto Uzumaki (brat stryjeczny)
Miyu Egao (narzeczona)
Ranga
Ranga Ninja Jōnin
Wiek ukończenia akademii 10 lat
Wiek zdobycia rangi chūnina 10 lat

Timber Namikaze jest jednym z najbardziej utalentowanych shinobi w Konohagakure, bratem bliźniakiem Josha Namikaze, bratankiem Czwartego Hokage oraz bratem stryjecznym Naruto Uzumakiego. Miłością jego życia jest Miyu Egao, należąca do jego poprzedniej drużyny. Ponadto, Timber jest jinchūriki Trzygłowej Bestii.

OsobowośćEdytuj

Timber w stosunku do osób, które darzy szacunkiem jest dość miły. Często z nimi żartuje, ale jednocześnie obseruje ich ruchy, nie dlatego, że spodziewa się ataku z ich strony, lecz po to, by móc im w razie konieczności pomóc. Zdaje się mieć poczucie humoru, o czym świadczą jego nagłe wejścia na teren treningu Josha i jego drużyny.

Mimo to, Timber nie jest osobą łatwowierną i trudno zdobyć jego zaufanie. Nie nabierze się tak łatwo na żadne sztuczki i zasze zachowuje ostrożność, dzięki czemu jeszcze nigdy nie wpadł w żadną pułapkę. Kieruje się inteligencją i sprytem, zawsze jest rozważny, lecz stara się też brać pod uwagę wolę towarzyszy.

HistoriaEdytuj

Mało wiemy o jego przeszłości. Zanim został sensei dwóch shinobi i jednej kunoichi należał do Drużyny Seiki-sensei, wraz ze swoim bratem i obecną narzeczoną. Z niewiadomych powodów drużyna rozpadła się.

Część PierwszaEdytuj

SanrinshaEdytuj

Timber poraz pierwszy pojawia się pod koniec rozdziału pierwszego, kiedy to okazuje się, że nie spał całą noc. Przychodzi do niego jego brat bliźniak - Josh Namikaze - z którym prowadzi rozmowę. Jedyną ujawioną treścią owej pogawędki były złe przeczucia co do bliskiej przyszłości, odczuwane przez Timbera.

Następnego dnia pojawia się niespdoziewanie na treningu Josha z jego drużyną. Wygląda na wesołego, co widać bo jego żartach i chęci do prowadzenia ćwiczeń z uczniami jego brata. Podczas ćwiczeń, chwilę później zjawia się także jego drużyna. Wita ich z uśmiechem na twarzy, jak to zwykle bywa, mimo tego, że kunoichi nie ma zamiaru z nim rozmawiać, co jest normalne. W pewnym momencie pojawia się także piąty niespodziewany gość - Alan z Akatsuki, który wdaje się z nimi w bójkę pod pretekstem "odzyskania tytułu ogromnego problemu zesłanego przez Akatsuki na Ukryte Wioski".

UmiejętnościEdytuj

NinjutsuEdytuj

GenjutsuEdytuj

TaijutsuEdytuj

CytatyEdytuj

  • "O~ha~yo!"
  • "Nie martw się Takashi, nie gniewam się na was."
  • "Marie, jesteś jak zwykle bezczelna, ale... tak, wiem, jesteś już prawie dorosła. "
  • (do Tristana) "Twoje starania doceniam nad życie, wierzę że zostaniesz kimś o mojej randze ale... Twoja obojętność jak zwykle mnie rozbawiła."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki