FANDOM

Ze światłości do Mroku to długi one-shot autorstwa SilverAttack, będący przedstawieniem historii Shizu w forumie opowiadania. Tak jak rozdział jest odpowiednikiem odcinka, tak też długi one-shot jest odpowiednikiem filmu.

Skrótowe wprowadzenieEdytuj

Akcja w "Ze światłości do Mroku" rozgrywa się jeszcze zanim powstała Drużyna 7. Zbliża się sezon egzaminów końcowych w Akademii Shinobi Konohy. Większość Joninów zdolnych do nauczania świeżo upieczonych geninów przygotowuje się do pełnienia funkcji sensei. Kakashi Hatake, znany z surowego nauczania pierwszorocznych shinobi, zostaje powiadomiony przez Lorda Hokage o przymusie dołączenia do niego bardziej łagodnej osoby, która również będzie pełniła funkcję sensei w jego drużynie. Sarutobi postanawia dołączyć do niego zaufaną osobę, może nie aż tak łagodną, lecz o dobrym sercu. Od razu w myśl nasuwa mu się córka jej uczennicy, Tsunade, która właśnie wróciła z misji.

PremieraEdytuj

Początkowo premiera została zaplanowana na 15 marca i przez większość czasu nie została ta data zmieniona. Ostatnio jednak autorka uzyskała dodatkowy czas (mniej pracy związanej z domem i szkołą oraz rekolekcje), tak więc premiera przesunięta została na 1 marca. Publikacja może zostać przesunięta na 5 marca!